lördag = höstdag ?

sitter i sängen och blir lite skrämd av tanken på om hösten verkligen kommit? redan ? nä hoppas det blir varmt igen, jag har massor kvar att göra denna sommaren. Dagen på Nolia igår var toppen, barnen hade super kul och vi tappade inte bort dem nåt (haha lät som om vi brukar göra det) men det var lagomt med folk, man kunde se allt och tillomed gå på toa ! Men man skulle ha behövt två dagar där för att hinna med att handla mer, det stängde ju klockan fem!! Idag är det bara jag och casper hemma, Jeppe och Micke är i Vollerim på gocart tävling, vi håller tummarna !!! trist att inte kunna heja men tiden finns inte, nåväl det är flera tävlingar kvar ;) I dag ska jag Casper och Ewy till Boden och pocka jordgubbar, sen ska det frysas in och även kokas sylt. sen så måste jag städa lite här hemma, det är inge skoj att städa där nere när det är en byggarbetsplats!!! och att vi fått vänta jäkligt länge extra på snickarna gör ju inte saken bättre .... ja jag är lite bitter !! men nu är köket beställt och snickarna inom räckhåll, och bara känslan av att julen kommer att firas i vårt nya fina hus, den känslan är underbar. Däremot så köpte vi inga vitvaror igår, dåligt pris fick vi på mässan :( 6000 under butikspris, då var det inte ens riktigt det vi ville ha, och det var demo ex. nä så vi skippade. Men det gör inget, känner mig så nöjd och lättad över att köket är beställt och att vi nu inte ens behöver tänka på det. Nu ska vi bara välja lite ytskikt till badrummet (ja möbler dit också) kök hall vardagsrum och tvättstuga. låter mycket men jag vet på ett ungefär.... sen så ser jag direkt på mickes lilla mun, om han gillar min ide haha.... Nä nu sjutton måste jag väcka lilla C !!!! jordgubbar passa er för nu kommer vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0