vab.

Jaha vab med jesper, vad var det jag sa !!
Har i alla fall haft kära Ewy på besök, hon börjar vara rund om magen och hon är såå söt där hon vaggar omkring stel som få  <3<3 men oj så vi längtar tills dom kommer dom små godbitarna och man får köpa baby presenter...

som tur är så har vädret lungnat sig sen i går kväll, skönt ! för vi måste åka till stan i eftermiddag, och det är inte så skoj om det regnar..

Gud jag blir sjukt oeffektiv när jag är hemma, jag gör ingenting.. suck skulle behöva göra en massa saker. När man jobbar så får man liksom upp tempot!

har beställt nya julgardiner till mitt vardagsrum..

http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=51904

det är dom vita med text högst upp..

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=51904&productId=276774&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

och denna rullgardin till hallen..

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=51564&productId=267615&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

och vita kuddar med röd text...

jag har ju super finaa gardiner sen tidigare, men känndes kul att dessa var så billiga, brukar inte köpa gardiner på ellos, jag gillar att känna på dem innan jag köper dem haha..

näää nu är det väl dags att spackla och måla och platta och spraya så man törs visa sig bland folk =)
ja och så kanske man ger barnen lite lunch .. om dom är snälla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0