sitter fast

haha jaaaaa jag sitter fast, vid datorn....

nä fy sjutton kollade ut när jag skulle rasta hunden och insåg att det REGNAR SOM F.... vad har man gjort för att förtjäna detta väder.... man tror ju inte direkt att man kommer till himmlen när man får sånt här väder av skägget där uppe...

eller vet ni? jag tror gud är värsta "hello sexy toy boy" sitter på sitt lilla moln smeker sin välsignade snopp emellanåt har en cool tatuering en kropp som vin diesel mmmm och tänk dig att kunna ni vet som en gud.. brukar man inte säga så?? och ja ni fattar han är ju gud förfadern till sex han kan bergis alla knep för han har ju kommit på allt... eller? har han det?
kanske...
jag skulle vilja vara gud för ett tag, mohaha undra vad man skulle hitta på... det finns en del saker som jag VET att jag skulle göra, och jaaaa en del är ruskigt hemska haha.. och de flesta är ganska roliga jag skulle då skratta så jag föll av detta lilla moln som man då som gud sitter på..

ja ja nog om han dära gud mannen..

Det stormar jag vill knappast titta ut ser bara hur en stor hårig gulögd brrrrrrr ja ni fattar hur den stirrar in genom mitt fönster, och vet och fasa hur han kommer in ... nää och inte gör min mupp pudel saken bättre när hon stirrar mot det värsta skräck fönstret och morrar varpå hon remmar i väg in till köket i skräck...

nä bäst att äta nåt...  det hjälper mot allt... så ni fattar att jag behöver hjälp med vääääldigt mycket saker så fet som jag är..

nä nu lilla toshiba nu tänker jag lämmna dig, jag går nu och jag kommer inte tillbaka hur du än bönar och ber, det är slut nu acceptera det...
god natt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0