I brist på annat

Jaha då sitter man här ensammen, eller hmm så ensammen är jag ju inte. Jag har ju brödet majonäsen salamin äggen salladen gurkan och tomaterna , och en tiggande hund. Så nä särskilt ensammen är jag väl inte. Och haha inte för att man kan kelas med detta sällskap, så ger det mig en annan njutning. Mums!! Ser på tv är pigg, ja jag är ju det när Micke är borta, jag tar mig bara inte i säng, jag avskyr det. Saknar Micke, helst när det är fredagsmys i morgon, vi brukar ha så mysigt hela skocken i soffan frossande i en godis skål. Ja en toppen kväll alltså!! Nä nu är det väl dags att sluta pilla på min lilla rosa fina skapelse, och kolla på Law and order på 4+ God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0