vi drar till fjällen...

Nu är det gjort vi har köpt slalomutrustningar, efter att ha skuttat runt i 40 olika pjäxor matchat och böjt i en massa skidor, så hittade vi rätt. och vi kommer vara sååå snygga i backen... Mina pjäxor har till och med värmesula mysigt värre, micke han köpte ju såklart nån slags högfarts skidor och pjäxor, jag var lite fegare, men nån måste ju vara sist i backen och se till att alla kommer ner.. Jeppes skidor har inte kommit ännu, men lilla C fick super coola vita pjäxor röd/vita skidor och ferarri röda bindningar såå cool han kommer att vara.. Och så kallt det har blivit minus 20, elden brinner flitigt i kaminen och älskade har satt upp belysningen för min skull på bron i kylan, han är underbarast.. Nä nu ska jag duka fram kvällsfika på golvet vid kaminen vi ska ha picknick, mysigt va?? eller tycker ni jag är knäpp ;) Sen ska jag mysa tills jag somnar med micke, för i morgon åker han och vi kommer sakna honom såå.. nu fika time kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0