Kallt

Brrrrrrrrrr fy sjutton vad Jag fryser, fattar inte varför tror att det är för att min älskade varma man har åkt i dag. Saknar alltid att ligga hos honom i soffan. Och nog kan det i bland vara skönt att vara ensammen men det går inte att jämföra med hur underbart man mår när man är med den man älskar. I bland tänker och funderar man ju på om livet skulle kunna vara bättre, och det enda jag saknar i mitt liv just nu är en stor lön så jag kan köpa typ 100 nya hår produkter haha. Och med såna problem så antar jag att man har ett väldigt bra liv !! I morgon ska vi ha äventyrskväll på mitt jobb och mina barn ska få följa med, dom ser jätte mycket fram emot det. Och sen är det för sjutton fredag. Hjälp vad fort veckorna går, jag hinner då verkligen inte med. På söndag ska vi göra en super hemlig sak, och jag tror också att det kommer bli himla skoj. Nä nu ska jag titta lite tv godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0