dagen efter...

jaha en gång i tiden så skyllde min morfar sin baksmälla på tomaterna han ätit dagen innan, i dag skyller micke sin på att han hade mössa på sig när han drack ??? haha... Ja vilken helg vi har haft,på fredag så myste vi hela kvällen gjorde absolut ingenting, så där som det ska vara i bland.. däremot har casper konstaterat att om du ska bli helt socker hög så du driver dina föräldrar och alla andra i huset till vansinne, då ska du äta sjukt mycket mini marsmallows och dricka hallonsoda från ICA... herre gud det måste ha varit alla dessa farliga E-nummrena i godisen som gjorde det... (ana lite irroni innan ni dömmer) på lördag så åt vi plättfrukost när vi masat oss upp, sen åkte vi till stan en sväng,Micke skulle på byggmax (i hate that store) vi köpte också lite belysning till bron på rusta, sen kollade vi runt lite tog det allmänt lungt. Barnen åkte sen till morfar för vi skulle ju till Jansson och Jossan som hade inflyttningsfest i sitt nya hus! skoj var det, fulla blev vi haha.. Micke blev nog fullast, han är så sjukt söt när han är full, han är liksom liten och hjälplös hahahaha. nä men det var en jätte skoj kväll med roligt folk,betydligt lugnare än kräftskivan som tur var !! Men då skulle vi ju då åka hem i natt, och herregud i himmelen !! jag spydde oj oj så dålig jag blev, glömde mobil och väska i mockträsk så vi fick åka tillbaks från boden dit, och det är ju sigge skoj när man mår dåligt.. Nåja fördelen med att spy upp allt är ju att man mår bra dagen efter... Och nu är det då söndag, sista helgdagen trist, jag älskar helgerna när micke är hemma vi har så mysigt.. och nu på onsdag när han far kommer han vara borta jätte länge, bara komma hem 2 dagar på 3 veckor känns jätte trist.. men men så är det i bland... det blir inte bättre av att man ältar det i allafall.. Ska försöka lösa slalomskide planerna innan onsdag så det är klart innan han åker,kanske jag och han tar en tur till stan ensamma måndag eller tisdag.. det skulle vara mysigt <3 nä om jag skulle försöka göra någon nytta innan barnen ska hämtas hos morfar.. hoppas ni har haft en bra helg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0