waka waka...

HERRE GUD I HIMMELEN !!! jag har lyckats gå och bli sjuk...

tillbringade otaliga timmar i går både på jouren och på akuten i sunderbyn, och Micke och barnen tillbringade lika många dom också, men dom fick inget morfin så dom hade det nog lite värre hahahahaaha..

ja efter många om och men så konstaterades ju att nej det var inte blindtarmen som alla trodde, feber på 39.6 och en mage som om jag var i 6e månaden.. röntgen och ultraljud... men sen när provsvaren kom så konstaterades njurbäcken inflamation... 
Och sen kom nästa slag i magen "vi tänkte att du får stanna kvar här " -näää du... efterlite krusande för doktorn så lät dom mig åka hem men lite piller... thanx god....
Micke och barnen hade i alla dessa timmar i väntrummet sett på tokyo drift, köpt alla sorters godis och dricka ur automaten, tagit typ 2000 koppar vatten ur vatten maskinen... haha..   men det var ändå skönt att dom väntade på mig..

måste bara berätta vad doktorn sa som nästan fick mig att börja leta gravplats..

jag ligger på sängen och han känner och klämmer överallt, frågar tillslut om han kan få känna i rumpan på mig, ja man har ju inget val??
- jo jag vill bara utesluta att du inte har någon böld........
ja ni kan ju tänka er , jag liksom spände ögonen i honom och utbrister.. är du sann? en böld i röven... du skojar..'
han börjar skratta, och övertygar att det är väldigt ovanligt men när smärtorna är så stora och buken så inflamerad kan det då i värsta fall vara det..
ja han kände ju då, och hittade ingen böld....

fy fan tänk att ha en böld i röven, ska dom då skära upp ditt lilla hål till ett ca 6 cm hål , gaaaaaah..
Tänk att ringa chefen och säga - jo jag kommer att vara sjukskriven , för jag har en böld i röven...

nä ni ska veta att hade jag haft det så hade jag fan tagit livet av mig...

nåväl sitter här hemma nu , kan inte gå det gör för ont sitta och ligga är helt ok, blir det inte bättre tills i morgon så då låser dom in mig och ger mig dropp.. men jag vet att det kommer att bli bättre..

nä nu ska jag vänta på barnen för vi ska se  "lilla jönssonligan på kollo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0