pust...

Jaha då var det nästan slut på denna helg och mycket har det vart, dop i går 2 kalas i dag, C är på det första nu sen ska vi hämta honom och då åker vi till töre för att fira syster min som blir 21 år i dag <3

och nu är jag i alla fall frisk, skönt är väl det. och det är nu man förstår att man varit sjuk den senaste dryga veckan, vilken energi man fått, städat och fixat med gläje här hemma !!

i går då vi hade varit på dopet så passade vi på att äta på kina i boden, inge vidare bra mat måste jag säga waldoft känns alltid som ett säker kort, dom har bra både kina och typ kontinentala rätter..  men men vi blev i alla fall mätta.
sen slappade vi hela kvällen myste i soffan till klockan 1 på natten haha, tiden går snabbt när man har trevligt, tittade halvt som halvt på en sunkig rysare på tv4+ wolf, om nån varg som bet en man , som i sin tur blev en varg bla bla bla klassiskt 80 tals handling...

Och ja i morgon börjar skolorna jeppe börjar i 1 an och alla barn på mitt jobb kommer tillbaks, skojjigt blir det på alla fronter, sen åker micke på tisdag och jobbar det är väll det enda som är lite trist, men han kommer ju hem då nästa vecka..

Nä tvätten i tvättkorgon ropar på mig bäst att lyda, den vill upp på sträcket, och sen måste man väl fixa till sig själv så inte övriga gäster blir rädda för en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0