ok en inblick i min tanke verkstad..

Alltså vart går gränsen att vara hetero sexuell och bi sexuell... jag menar tjejer tror jag enligt min meing har lättare att atraheras av varandra, att tycka att en annan tjej är snygg är väl ganska normalt, men är man bisexuell då, eller måste man bli störtkåt och göra snigelspår när man ser en tjej för att vara bisexuell.. ja alltså hur är det i gentligen... killar tror jag inte lika ofta ser så på varandra, men jag tycker ofta att kanske en annan tjej är snygg..  Det är nog också lite mer uppskattat av tjejer att man tycker så om varandra, än om killar gör det..

jaa detta är då frågan,är jag bisexuell eller? och hur många är inte det då??

hmmm ja jag tror närmare bestämt att jag ska fundera vidare på detta..



Kommentarer
Postat av: ewy

djupa funderingar.. men hur många tjejer har inte smakat iaf lite på en annan tjej??

killar kanske också har lust att prova lite men törs knappast..

2010-08-17 @ 17:42:56
Postat av: angelika

ja jag menar det, det är ju liksom typ alla... och om alla tjejer är bisexuella vad är då skillnaden på att vara hetero..

2010-08-17 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0