ojoj...

Fredag, då är det altså lördag i morgon... whiiiiii..
Sitter nu är hemma i min ensamhet med ett glas cola och klick och veckans nu framför mig.. ja ska blandannat läsa om paris hiltons nya bröst .

barnen har åkt till momma där dom ska sova i helgen, och det var dom väldigt glada över.. älsklingen kommer ju i kväll mojs mojs.. men han har retat mig, eller vad jag ska kalla det i telefonen i dag så jag kommer ha svårt att förlåta honom.. hmmm..

Har även i dag insett hur kreativa husdjur vi har här, kaninerna har gräft en tunnel ut i friheten krälat sig ut där retat Tingeling till nervositet och sen rusat som 2 skott ner i tunneln och in i buren i gen. nu har jag då i alla fall flyttat buren så nu får dom väl börja med ett nytt tunnelprojekt.. och detta förklarar ju vad Tingeling har gjort ute de sista dagarna för hon har rusat och skällt och vart allmänt galen och kommiy in och varit jordig hela hon, kaninerna har väl gämt sig under små saker och hon har gräft efter dom .. herre gud...

nä nu ska spotify på och fötterna upp på bordet och så ska jag fördjupa mig i varför Tom Cruise tvingar dottern Suri till att banta??

vi hörs !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0