jaha

Då har man gjort första arbetsdagen på väääldigt länge, jag har inte jobbat sen före påsk, för er som inte vet det så råkade Jesper ut för en olycka och bröt båda sina ben på slalomskidor.. siå jag hade först 10 veckor hemma med honom och sen efter det så var det ju sommar och semester, men har också passat på att ta ut mina föräldrar dagar som jag hade kvar på jeppe..
Men hur som helst så var det skoj att vara tillbaks på jobbet, och i morgon så öppnar jag förskolan och börjar enligt chema kl 06.00 suck..

Älskling har varit såå dålig i dag, tror hans bakis tillstånd kom lite försenat. fast han har även haft feber men inte minns ni ju att jag var sjuk förra veckan , och inte pussade jag ju alls honom när han kom hem, fast jag hade ont i halsen.

Nu är då i alla fall vardagen tillbaks på riktigt, lilla C har varit första dagen hos dagmman, och han älskar såå att vara där, det finns ingenting som jag bävar så mycket för som när lilla C inte ska vara där mera, då man inte får fara hem till Eva och gerhard nåt mer, för det är så mysigt.. och jag tycket att det är så härligt att barnen får en sån lugn start på livet..

Nä nu jädrans så måste bollarna börjas med känner jag



inte är den ju alls nå hög inte sveriges högsta rutchkana finns på kolmårdens djurpark, eller i Wild camp som delen heter där man leker..



men dom tordes och inte bara en gång utan typ 50 haha..


tur att älskling är stark..



det är en sån här som jag förvandlas till i bland..

haha kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0