fluff..

oooo jag fullkomligt älskar att lägga mig nyduschad i min renbäddade säng, och blir helt till mig bara jag tänker på det.. hehe.. miaooooo.

men i kväll så kommer jag att vara ren sängen nybäddad, men nåt miaoooooo blir det ju inte då.. Micke är ju still standing strong i kiruna ,usch... blir deppig bara jag tänker på den stan..

ok nu har jag ju nojjat hela veckan om vi ska köpa förköp till farmen, ringde jansson i dag. och eftersom han är en Micke jansson, så fick jag ju samma svar som av min... suck så jag ringde jossan i hopp om att min intution om att man måste ha en biljett skulle vara sann eftersom hon är kvinna och kvinnor kan och vet ... men nej hon gick på 2x jansson´s svar, vi ska inte köpa förköp. ja ja vi kommer väl då in ändå..
ja jag vet då presis vad jag ska ha på mig, whoo im gonna be soo sexy .. haha kan ju lotsas i alla fall. men skorna är ja osäker på ska jag ta mina brons"guld" metallic vrist höga med jätte hög klack eller ska jag köra lite nerhasad stövlett med en stabilare lägre klack ?? hmm
en gång då jag hade de guldiga skorna ja då vart det ju som det vart, vet inte om dom e förhäxade,(tänker inte skriva vad som hände här men alla som känner mig vet)

just nu är barnen med farfar och sjösätter båten inför stundande kräftfiske, så skojsigt !

jag ska bädda nu i sängen och fluffa mina kuddar sen ska jag ligga där i mitt svarta nattlinne i kväll och drömma om när min man kommer på fredag..



grrrrrrrrrr..... men mina sängkläder är gråa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0