dagen efter...

jag är bakis och jag vill dööö...

ja vad skriver man, kalaset var som vanligt kul tills alla man var med från början är försvunna och mobilen låter bara pip pip pip ... det är då tanken om att man blivit lämnad kommer och man börjar fundera "vem kan man åka hem med"?
men vi återförenades hälften av oss, vi då som inte låg och hånglade i nån bajjamaja. vi skötsamma vi åkte på max...

hmmm klagade på mitt hår i går. kollade presis i spegeln, luggen STÅR rätt upp kudden har gjort det övriga tuperade fjortishåret till en slags torva, nä duschen och balsam...

men altså summa sumarum så kl halv 4 i natt så kände i alla fall jag mig väldigt nöjd med kvällen, och det var riktigt skoj... nu ska jag bara lägga mig i soffan äta lite frukost och hoppas att smaken av sprit tuggummi cigg och hamburgare försvinner från min mun..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0