är jag sjuk eller inte

ja jag är väl det, just nu mår jag skit ont i halsen ont i magen trött röd i ögat och jaa ni fattar...
Men jag vill inte vara sjuk och jag tänker förtränga denna sjukdom alderles strax.. och jag som inte alls brukar vara sjuk..

Middagen i dag vart då sååå trist lilla C åt plättar som fanns kvar sen i går jag åt 2 stekta ägg och 2 mackor. bläää.

nä försjutton gubbar nu tar jag 2 alvedon och en syxx och sen får det FAN vara bra med detta skit... Nu är det bara att bli frisk..
nu ska jag och casper fixa lite matsäck sen ska vi åka på fräftfiske och se om dom fångar några kräftor .....

bye


jag är sjuk !!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fräftfiske.....vad fångar man då?? Hahahahaha....

2010-08-12 @ 21:20:12
Postat av: Maria R

My har feber och det började med ont i halsen, lite hosta, snorighet och allmän hängighet. Jag hoppas att hon gör bort sin skolan-har börjat-förkylning som brukar komma varje skolstart. Jag är ju ledig fram till den 25:e så jag har inga problem med att ta hand om sjukt barn under den här veckan och nästa. Krya på dig!

2010-08-13 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0