fredag kväll..

Nu när maten är i magen och godiset på bordet, då är det helg här.. barnen har valt middag i dag, vi har lagat köttbullar och potatis kroketter och så sås till det, det var faktiskt väldigt gott.. Vi dukade fint och hade det riktigt mysigt <3 nu ska jag hoppa in i toan och se till att bli ren, och barnen ska också skrubbas... fredags tvätt !! usch nu måste till och med jag säga att jag längtar tills det blir lite snö, det är hemskt deprimerande att det är sååå mörkt ute.. men tro nu inte att jag ska bli nån snö lover som min "jaaa" plog sugna sambo ;) han är ju helt lyrisk när snön kommer , och ja jag kan fan lova att när han kommer hem nästa vecka så kommer det att SNÖA sjuka mängder så han kommer att bo i traktorn, det brukar vara min vanliga tur.. det är som att det presis alltid vräker ner snö till julafton.. haha.. nä så illa är det väl inte, men i bland så önskar jag att micke hade bara hälften så många jobb.. nä nu sanering och sen tv, vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0