ensamm mamma hemma..

jaha du har Micke lämnat råneå för en vecka i Gällivare, trist tycker jag.. men som tur är har jag och kidsen en del roliga saker inplanerat.. I morgon eftermiddag ska jag och barnen och Anita och Moa åka till stan och handla inför halloween festen vi ska ha för 1 orna.
Ska också lämna in jeppes slalom utrustning på team sportia, känns inte så kul att ställa honom på den, med tanke på vad som hände så vi får väl se vad dom säger om den..

På fredag så ville barnen gå på bio men jag tror vi sparar det till nästa vecka, vi ska i stället åka på arcus loppmarknad på lördag, det tror jag blir super skoj.. barnen är jätte förväntansfulla för att det ska finnas en massa leksaker..

jesper är krasslig så få se om det alls blir nåt jobb för mig i morgon, det är så himla svårt att veta när dom är liksom halvt som halft sjuka..

Har i eftermiddag styckat och packat en massa älgkött så nu ska vi leva på det och spara en massa pengar !! och min kära pappa är det som kommit med det, han bjöd också mig och barnen på pizza.. i bland kan en sån liten sak betyda så mycket när man är deppig och trött...

Tror jag ska hoppa i duchen nu och sen blir det bonde söker fru!!

vi hörs kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0