bläääää

Alltså så känner jag just nu, livet suger jag har så aptråkigt hela tiden jag göe INGEN TING... eller jag menar jag gör ingenting som får mig
- glad
-ger mig energi
-ger motion
-ger livs kvalitet

jag har ett liv som just nu är
-jobba
-laga mat
-städa efter alla här
-läsa läxor
-ducha barn
-tvätta

ja listan går att göra lång..

känner för att gräva en grop hoppa i och hoppas att nån gräver i gen.. jag vill ha en förändring, jag vill ha lust att leka och vara med barnen inte ett tvång, jag vill umgås med vuxna människor, jag vill ha tid för mig själv...

sen i sommar så har jag bara mer och mer tappat allt som är roligt för det finns inte tid för det, ja jag menar allvar jag kräks på mitt liv just nu, och jaa jag vet alla kommer att säga. gud tänk på dom som har riktiga problem.. men jag skiter i alla andra detta är det jag känner nu , jag är egoist jag vet.. men ska man behöva känna så här ska man sitta hemma och drömma om att få hjälp med tvätten i alla fall en gång, kan man aldrig få maten lagad av nån... ja att vara ensamstående skulle inte vara nån skillnad för mig, jag vet hur det är.. det är som jag har det nu.... skulle önska att jag hade en massa vänner att umgås med på kvällen, men jag är väl för ego för att nån ska orka med mig....

näää nu hinner jag inte klaga nåt mera för om barnen ska få nån mat så är det väl bara att jag ställer mig vid spisen..... SUCK GRRRRRRRRRRR... vill inte, skulle helst krypa ner under täcket och sova för jag är så sjukt trött.....

Kommentarer
Postat av: victoria

du får väl dra till töre där har du ju många att umgås med=)

2010-10-26 @ 18:06:32
Postat av: angelika

jo viktoria det är sant, men då blir barnen så trötta om vi ränner på kvällarna haha.. jag börjar alltid så tidigt..

2010-10-26 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0