kraften återsänd

jaha då låtsas vi nu att jag är super kvinnan... pigg nånting fruktansvärt.
'
skämt och sido..

I dag har ju då barnen kommit hem, älskade ungar... Dom har ju varit med morfar på semester till lycksele i 4 dagar så mysigt, och dom har haft det toppen badat vart på djurparken trampat trampbil och gjort allt sånt skoj som man gör på semester..
jag tänker också skriva om våran semester, med varje gång jag tänker på det så inser jag hur mycket det kommer att bli att skriva haha..
Nu när barnen har kommit hem och jag har snart på 1 timma börjat min sista semester vecka, så är det väl dags för det årliga "shit vi har inte hunnit" cirkusen...
Nähä ni det kommer ej att bli så i år, är såå nöjd... ok nu tror hälften att jag är ironisk... men faktiskt jag är en människa som kanske inte har så lätt att vara nöjd, men jag är det..

Det enda jag är missnöjd med just nu är att jag har varit grinig åt Micke i telefonen sista dagarna, fan varför han förtjänar det inte och jag vill inte i gentligen det bara blir så avskyr mig själv för det nu.. Men jag ska försöka att gottgöra honom på nåt sätt..
Och eftersom jag kan LOVA att han inte läser denna blogg, för han tycker det är såå töntigt att blogga, så tänker jag tala om för er vad jag ska göra för honom, direkt jag kommit på det.

Måste ju bara skryta för er att det var bra i går, vilka härliga brudar vi är, fulla och glada.. systra min hon verkar då haft en underbar natt för hon ringde glad i hågen kl 10 på morgon haha skojar bara med dig sys  <3<3

nu finns det inte tandpetare som orkar hålla upp mina ögonlock längre dom är såå tunga, men bara pga att jag tänker på micke och att jag vart grinig så kan jag inte sova, grubblar sönder kudden.. ja och så erkänner jag, jag har mens så jag vet varför jag är som jag är... tänk om hormonerna kunde stryka en medhårs i bland..

nä nu måste jag lägga mig puss och godnatt !!

lägger väl in en bild..

min älskade mormor och barnen

Min älskade Mormor och mina små troll i kamlunge !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0