Jaha

Ok nu var jag då i gång med detta, och vad skriver man i sitt första inlägg...

Det finns så mycket man vill berätta och så måsga bilder man vill ladda upp. Men jag tror jag börjar med att berätta att jag är ensammen hemma, Micke är i kiruna och jobbar och barnen är i Lycksele med morfar och har det gott...



Så mina älskade jag saknar er här hemma...
Bilden är tagen i Ångersjön, en underbar rastplats som finns mellan sundsvall och Gävle..

ska göra ett inlägg om våran semester då kommer ni att bli bild bombade..

men nu ska jag kila i väg och handla lite mat för mina små troll kommer ju hem i kväll, tänk att dom varit borta sen i tisdags..






Mina älskade troll....

vi hörs.....

Kommentarer
Postat av: Systra!

Fortsätt blogga ;) Jätte fina bilder!

2010-08-07 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0