hej

oj oj i går var det verkligen stora fix dagen för mig, var till stan och köpte en hel regn mundering åt lilla C på p.o.p..
den är så fin så...
jeppe köpte en skit snygg höst jacka från 8848, så kul att han gillar kläder som ser lite vuxnare ut och inte alla dessa renodlade disney och annat reklam tryck.. jeppe köpte ett par överdrags byxor också , plus att man handlade en massa annat..
sen så städade jag undan lite här hemma men det syns då inte nu.. men jag städade i gerderoben i hallen och det var då på tiden så nu är det så fint under hatthyllan.

Nu i dag så är Jeppe hos Arvid.... själv så önskar jag att min röst ska komma tillbaks ordentligt, hur ska det gå att vara på fest med en hes röst??
Och så är jag ju still alone Micke är fortfarande i kiruna vart där sen förra tisdag, suck min kel sjuka börjar bli lite hård för mig, vill ju mysa i soffan jämt på kvällarna...  men på fredag kväll kommer han hem finally!!

och kanske min nya I phone kommer snart gud va jag ska mobil surfa whii...

nä nu ska heltplötsligt lilla C klippa sina naglar bäst att undersöka saken...



jeppes jacka snygg va?


Lilla C´s underbara regn jacka


...och hans hatt så sjukt söt han kommer att va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0