swish

ja sjutton vad helgen har gått fort, det var ju presis fredag..?
nåväl hemma i gen efter en massa kalasande hela helgen, nu blir det soppa och knäckebröd.. känner mig bara deppig i kväll, i bland är man bara det, jeppe ska på skolan i morgon och jag kan inte ens följa honom första skoldagen , det gjorde alltid min mamma.... hade gärna gjort det, i bland önskar jag att man slapp ha ångest, jag har ångest för allt
jag är fet
jag är lat och ids inte banta så då får jag skylla mig själv att jag är fet, altså kan jag inte klaga
jag har skitigt hemma och jaaa då är jag väl för lat så jag ids inte städa
jeppe kan inte läsa ännu , det varkar alla andra barnen kunna. och ja vi tränar aldrig så jag får väl skylla mig själv..
jag skulle önska att nån annan brydde sig mer här hemma om barnen och hemmet, och ja vems fel är det att ingen gör det, jo mitt för att jag alltid har gjort allt.. suck.. nä detta går att göra i oändligheter och det finns alltid om och i fall.

nu skiter jag i allt och ska ställa i ordning barnens kläder och sånt tills i morgon, då jag inte får gå med jeppe till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0