sol

vilken dag det blev, solen har visat sin goda sida. det blev faktiskt på Caspers begäran ett besök i Rörbäck, hans kompis Linus skulle dit så vi hakade på ! Mest mallig var casper för att vi körde snabbare än Hendrik dit ;) haha... Det finns vissa av alla barn som man har runt omkring sig, som lämnar ett litet extra stort spår, nån som man har sett sen den ploppade ut ur livmodern, jag har en sån, det är Hanna en flicka som är jämn gammal med minJesper, jag älskar den lilla goa bruden, hon var också på stranden idag, och då kände jag att det är alderles för länge sen som hon var här hos oss och hälsade på! Men nu är vi ju då hemma i kaoset, casper hör på smurfarna på högsta volym, känner att hjärntvätten av de där små blå konstiga smurf rösterna börjar slå till........... nu sjutton har jag inga ursäkter för att inte ta tag i städningen hemma.... bara en liten! ringa till jeppe och höra hur det gick för min älskade gocart förare i finalen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0