gokväll

Å finns det något så underbart som att lägga sig i en nybäddad säng... underbart... sen att micke ligger och snörvlar å drar in så jag helst vill slå ner honom, det bortser vi från haha. Nä så illa är det väl inte ;) Vart på en trevlig och skön promenad i kväll med trevligt sällskap, det ska vi göra om ! känner mig lite nere i mitt liv just nu, men så är det väl ibland, måste ju vara så för att man sen ska kunna ha det underbart ige, ellerhur ? Nu så har vi i allafall tagit i tu med de äckliga fåglarna som bajsat på min fina altan, dom har bajsat färdigt om man sägér så ! Nu kan man ju vara där utan att vara rädd att få sjukdomar haha ! Jeppe somande som en liten ´trött kattunge i kväll, efter allt gocart körande hela helgen, men han var stolt och glad ! Nästa helg så ska vi till skellefteå, och då suger det genast i min mage, för det är ju där den ligger, den underbara affären som jag bara drömmer om att få besöka lite oftare "Spets och Ting" den är underbar..... och hur jag nu ska göra för att på ett bra sätt lägga fram det för min älskade det ´tål att tänkas på god natt med er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0