Underbar dag

Ja då har jag och barnen haft en super söndag. På morgon hoppade vi i bilen tillsammans med skidor varmkorv kakor och kläder , och så styrde vi mot Gällivare. Vi hade även bakat fika och tagit med presenter till Micke på farsdag. Väl framme på dundret fick jag ännu en gång se hur underbart skoj vi kan ha tillsammans i våran familj. Och att Jesper inte ens ett år efter olyckan swichar fram i backen som om det aldrig har hänt honom nåt hemskt. Lilla C han är sååå cool, han älskar verkligen att åka skidor och kan åka hur fort som helst det är helt otroligt. Jag älskar även min utrustning såå sköna pjäxor då klarar man att det är lite jobbigt i bland. Även Micke tror jag hade det super trevligt i dag. Efter vi åkt skidor i ett par timmar så åket vi och åt middag, där bjöd c oss på så knasiga uttalanden så vi vek oss dubbla av skratt haha. Sen bar det i väg till Mickes lägenhet fikade av tårtan och kladdkakan som vi bakat. Jag hann med att få en dos mys så jag klarar mig. Haha barnen tyckte det var så skoj att få se vars pappa bor då han jobbar. Ja sen var ju tyvärr klockan efter 5 så det var bara att börja åka hemmåt. Men det gick bra även att köra lite spårigt. Men vi mutar barnen med julmust och kakor då blir dom lagomt speedade och roliga i bilen haha. Men men efter en sån underbar dag så klarar men lite stojj i bilen. Nu känns det att man varit i gång en stund, och jag ska krypa ner i sängen hoppas ni har haft en bra dag kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0