panik...

ja nu börjar den komma, vetskapen om hur lite micke kommer att vara hemma innan jul, och vetskapen om hur mycket vi har att göra innan jul.... I går var vi en snabbis till stan, Micke har fallt för "ha en cool mobil" trycket... och så var vi och kollade på slalom skidor, finns hur mycket som helst jeppe får ju nya av team sportia och casper är klar.. men JAG veligast i världen ska lyckas välja ett par, och jaaa jag vill ha tjejiga skidor, kanske hello kitty haha.. nää men vi har en rabatt check på stadium på 20 (var i h gör man procent tecken på denna skiiit dator) % yes . ja en rabatt check på 20% på ett helt köp på stadium, skulle ge oss 2600 i rabatt på skidorna, men då har varken inter sport eller team sportia klart vad dom kommer ha för pris !!!! gaah och kupongen går ut på söndag nästa vecka.. ja alla som känner mig vet hur jag kan våndas och vela i dessa situationer.... Nåja en sak är säker jag och barnen kommer då åka en massa slalom i vinter ;) ja och Micke förståss.. han ska bli nästa ingemar stenmark... skratt.. och så nästa panik... JULKLAPPARNA.. ja när ska vi tillsammans hinna åka och komma på julklappar åt alla.. Och julpynt pyssel och stök , det ska också hinnas med... kanske byter gardiner i köket i dag dom är ju inte direkt så juliga dom som ska upp, dom kan man ju ha året om , men för mig passsar dom min jul... Och vet ni det händer saker här ute, huset kommer att inom en snar framtid att börja växa bli rent av en XL i stället för en small... den som väntar på nåt gott väntar ju alltid för länge , men kanske inte förgäves.. ;) nä nu tror jag att strykjärnet åker fram och gardinerna upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0