jävla skit

hade skrivit värsta inlägget , och helt plötsligt loggades jag ut... fy fan !!! jaha ska man börja om i gen..?? har haft en kort härlig dag på jobbet, skönt kan man ju säga ! sen har man fått ligga i den förfärliga gynstolen.. min spiral anfaller vid eventuella besök, den sticker fienden skarpt och hårt.. men nu är den tämjd.. sen har jag vart till töre och lämnat av barnen som ska sova där. och i morgon ska min mormor bjuda alla skolbarn i hennes familj barn barn och barn barns barn, på kina restaurangen i kalix, jeppe ska på åka buss med johanna till kalix och han är såå stolt, och mallig är han.. stor killen min =) och vet ni vad, på lördag ska vi på party , skoj som sjutton !! vi ska till ett par kompisar i Boden som har inflyttningsfest i sitt nya hus, ska bli skoj och se nu när allt är klart hos dem.. och vet ni vad, nu har Jag Eva Ingela Angelika börjat mitt nya liv, nu är det havregrynsgröt och frukt som gäller.. men tro nu inte att jag ska börja men nån sjuk diet och svälta mig själv, nä jag ska bli nyttig !! (men på lördag så intas bara flytande) haha... Ja vi får väl se hur det går, men man kan ju alltid försöka.. ja inlägget blev ju väldigt mycket kortare än förra gången, men bättre än inget kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0