Denna dagen för alltid.

Vissa dagar vill man bara leva i gen och i gen. Underbara dagar. Dagar utan planer tid för varandra att bara kunna vara, i dag är en sån dag. Nu sover barnen ljusen brinner jag ser lite tv och småpratar med älskade som sitter och gör lite pappers jobb. Tanken på att han åker i morgon gör mig både ledsen och samtidigt glad. Jag är glad för att han trivs på sitt jobb och att han jobbar för vår skull, för att vi ska kunna bygga Vårat drömhus. Men jag är också ledsen över att han åker, för vi har det så underbart här hemma när han är här, och det är så mysigt. Men han kommer hem i gen den 1 december, och då får vi ju en hel vecka på oss att mysa och bara vara. Och till veckan ska jag baka lite adventsfika jeppe hoppas att Hanna kommer och bakar med oss, hon brukar göra det. Förra året så var dom så himla duktiga och det är så skoj att dom gillar varandra, dom har ju umgåtts sen dom var bebisar. Suck ser på klockan och önskar att den kunde stanna bara för en stund. Men nu ska jag inte slösa mer tid på detta utan sätta mig berber världens underbaraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0