lets go 90 tal..

kan inte sluta förvånas av att jag sitter i soffan och kollar på fångarna på fortet, men i min tanke är jag hemma hos mamma och dom, det är mitten av 90 talet vi äter godis och kollaar på ,jaaaa fångarna på fortet...
Dom har ju inte förändrats nåt, som om tiden stått stilla, bara den där skumma gubben i tornet som ersatts av en slibbig halvturk som ser överkåt ut ,, gaaaah blir liksom rädd av honom...
annars tycker jag att det är ballt, jag kanske inte direkt kommer att se en massa avsnitt, men i kväll ska jag då det..

barnen har kompis så dom röjer runt här ute strax ska dom lymmlarna in, det blir tidigt för dem på morgonen nu när micke är borta, halv 7 ska dom vara på skolan och hos dagmamman.. gäsp säger jag bara..
Efter jobbet i morgon ska vi åka till stan, jeppe ska köpa lite saker till skolan, bänk papper och en mapp till papprena.gud han har blivit så stor nu går han i skolan på riktigt !!

nä fy sjutton nu ska jag fara och köpe lite godis, nåt måste man ju trösta sig med när älsklingen inte är hemma <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0