dagens fundering...

ett öga rött... ja titeln på en bra bok, men också min verklighet i dag ! mitt vänstra öga ser ut att komma från nån som snortade många linor i går kväll. och jag tog ju bara som jag alltid gör.. hmmm konstigt..

Men jag tror bestämt att den lilla bacill som lever i mitt öga kommer från min älskade son Casper...  nåja  så är det,skulle nog bli misstänkt för rattfylla om polisen tog mig, eller att jag gråtande flytt från en seriemördare...

nog om mitt hemska öga..... Jesper har cyklat i väg till farfar med stövlar jacka väska flytväst , ja ni fattar vilket lass. men han har kommit fram och nu ska dom snart på kräft fiske.. jag och lillebror åker nog dit senare, kanske grillar en korv. kan se en lätt stressad farfar framför mig om jag hade skickat bägge barnen.
vad man nu ska syssla med resten av dan vet jag inte, i morgon så ska barnen åka och sova hos momma skojsigt, och sweet kommer ju hem i morgon kväll..

och sen är det ju lördag och dags för party i jansson´s och jossans nya hus, fatta det är så nytt så, jag skulle då ha skoskydd på dom som ska komma in haha.. och sen ska vi ju allihop på farmen whiii.. gud va skoj, om jag har kvar mitt röda öga så kanske vakten inte släpper in mig, det skulle vara lite typiskt mig va??  nä bäst att badda ögat nu..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0